Nieuws

Méhari Club Nederland Voorjaarsrit
Deze wordt gereden op 23 april, verzamelen om 11 uur bij Restaurant De Croyse Hoeve, Croylaan 9 in Aarle-Rixtel.
Met deze rit gaan we de Brabantse gemoedelijkheid weer ontdekken. Bij het beginpunt komen we al in huiselijke sfeer met knusse zitjes. Ondanks het vroege tijdstip gaan we aan het bier, althans het brouwproces. Vanaf het terras zijn de prachtige koperen ketels al te zien, eenmaal binnen ziet u achter de glazen deur de lagerruimte, waar het bier rijpt.

Ons eigen clublid Derk Jan geeft een rondleiding door de brouwerij, waar hij regelmatig nieuwe Croy bieren brouwt. De Croy brouwerij is misschien wel de kleinste commerciële bierbrouwerij van Nederland. De koperen brouwketel, waar de Croy Bieren geboren worden, staat in de brouwerij van restaurant De Croyse Hoeve in Aarle-Rixtel. Ook is er een gist- en lagerruimte.

Omdat het te vroeg is om uitgebreid de bieren te gaan proeven gaan we een stukje toeren!! De rit voert ons langs de kleine weggetjes langs Gemert, Cuijk, Uden en Boerdonk. Wilt u de route reeds verkennen?? Dat kan, volg de link naar de Voorjaarsrit 2017, U ziet de route in Google Maps getekend. U kunt naar eigen wens in- en uitzoomen, de route rijden we tegen de klok in. De rit is zelf een krappe 85 kilometer lang. Eenmaal bij het eindpunt, restaurant De Croyse Hoeve te Aarle-Rixtel, kunt u heerlijk eten voor een schappelijke prijs.

Om een inschatting te kunnen maken voor de beschikbare ruimte willen we graag dat u zich aanmeld voor de rit.

We hebben reeds een mailing gestuurd over deze de rit. Heeft u deze mail niet ontvangen dan hebben wij niet uw juiste mailadres, u kunt hier de juiste doorgeven.


Méhari Club Nederland Najaarsrit
De najaarsrit ging dit jaar door het mooie stukje Nederland nabij Rotterdam. Iedereen denkt dat het alleen maar bebouwing en industrie is bij het horen van Rotterdam. Met deze rit hebben wij het tegendeel bewezen en lieten mooie stukjes natuur zien rond deze wereldstad.

De start was bij Familierestaurant Bergsche Plas in Bergschenhoek. Na een kopje koffie met iets lekkers hebben we een heerlijke rit gereden in een helder najaarszonnetje. Het puzzel gedeeldte werd gewonnen door de jongste deelnemer. Deze 7 jarige Méhari-fan zat de hele rit driftig de foto's met de omgeving te vergelijken en wist alle plaatjes te koppelen aan de juiste instructie. Na de kleine prijsuitreiking vertrokken de 14 deelnemende Méhari's tevreden huiswaarts.

Dit was het laatste evenement van de club dit jaar, we kijken al vol verwachting uit naar het nieuwe jaar.

Deze informatie is verstuurd per mail aan onze leden. Heeft u deze mail niet ontvangen dan hebben wij niet uw juiste mailadres, u kunt hier de juiste doorgeven.


Méhari Club Nederland Clubweekend 2016
Het clubweekend hebben we weer achter de rug. Na de hele slechte zomer kregen we dit weekend al het goede van de weergoden, en dat was te merken aan de opkomst. Maar liefst 24 Méhari's waren naar Udenhout afgereisd om het clubweekend te vieren. Ton de Bakker had een afwisselend programa opgesteld met zaterdag een rit naar Slot Loevenstein. Daar mochten de Méhari's op de binnenplaats geparkeerd worden wat een heel uniek is voor deze bijzondere locatie. Zaterdagavond een heel gezellige bbq compleet met eigengemaakte salades!!

Nieuw dit jaar was dat ook de ALV gehouden werd, dus niet meer als los evenement.Tijdens de ALV is de secretaris gewisseld. Henk Itz bedankt voor de afgelopen 2 jaar en welkom Henri Schönbeck.

Natuurlijk heeft onze clubfotograaf weer de nodige foto's gemaakt die met deze link zijn te bewonderen.


Méhari Club Nederland aangesloten bij de Knac
Onlangs zijn wij als club een Vriendenlidmaatschap met de KNAC aangegaan. Vooral omdat steeds vaker blijkt dat de KNAC (Koninklijke Nederlandsche Automobiel Club) het belang van ons als autoliefhebbers zeer serieus neemt. Wij hebben de KNAC ook gevraagd wat zij voor u kunnen betekenen.

De KNAC is er niet alleen om de belangen van ons automobilisten zowel op nationaal als internationaal niveau (via de FIA) te behartigen. Rijplezier, rijvaardigheid en kennis zijn enkele andere zaken waar de KNAC zich mee bezighoudt.

DE CLUB
De KNAC is een Club voor iedereen met een passie voor auto’s. “Vanuit onze liefde voor auto’s hebben we graag contact met andere mensen met dezelfde hobby”, aldus directeur Peter-Eloy Staal. “Omdat het leuk is kennis en ervaringen te delen én om te weten wat er bij de Nederlandse autobezitter leeft. Dit is essentieel om de belangen van de automobilist optimaal te kunnen behartigen. De KNAC is er immers om uw liefhebberij te ondersteunen en te vergemakkelijken”. De Club bestaat inmiddels uit ruim 11.000 leden die bij elkaar een indrukwekkend en veelzijdig wagenpark bezitten.

Meer info op de site van de Knac


Méhari Club Nederland Najaarsrit
Rond een uur of 11 druppelden de leden binnen in Herberg Molecaten in Hattem alwaar een heerlijk kopje koffie met gebak voor hen klaar stond. Na de vele begroetingen werden we door de Burgemeester van Hattem welkom geheten. Deze was zeer onder de indruk van de Méhari, een overweging van een nieuwe dienstwagen was het zeker waard. Na een korte introductie werd het startschot gegeven worden voor de Puzzelrit.
De rit was opgesteld in 'Bolletje Pijltje' en leidden door het waterrijke landschap van de Veluwe. Tijdens de rit was er een leuke overtocht met een pontje zodat ook vanaf het water genoten kon worden.

Halverwege de rit werd een kleine BBQ aangeboden en was het smullen van een broodje beenham of hamburger. Op 50mtr was het American Motorcycle Museum alwaar een unieke collectie Amerikaanse Motorfietsen stond. De tentoongestelde collectie bood een uitgebreid overzicht van de Amerikaanse motorfietsgeschiedenis van begin 1900 tot de jaren ’80 en er stonden prachtige zeldzaamheden.
Na de rit waren we weer bijeen bij Herberg Molecaten. Daar werd onder het genot van een drankje en een bitterbal nog een aantal vragen gesteld over de rit. Na de verrassende uitslag nam een aantal leden een zalmmoot mee naar huis!!

Foto's van de najaarsrit via deze link

Méhari Club Nederland Clubweekend 2015
De aankondiging van het clubweekend is voor het eerst compleet digitaal, het kan dus zijn dat u het gemist heeft. Helaas hebben wij 'nog' niet van al onze leden een juist email adres, heeft u niets van de club ontvangen stuurt u dan een mailtje.

Er hadden zich 13 equipes ingeschreven voor het clubweekend. Dit clubweekend vond dit jaar plaats in Zeeland op een mini camping in Kwadendamme. De weersvoorspellingen gaven een afwisselend beeld eigenlijk gelijk met het programma. Al vroeg in de middag druppelden de diverse leden binnen, sommige met iets achter de Méhari andere weer met iets ervoor. Op de camping konden we gebruik maken van de schuur. Om 8 uur werd verse soep werd geserveerd met de Zeeuwse lekkernij: Mosselen!

Zaterdagmorgen waren de tafels mooi gedekt voor het ontbijt. De camping verraste ons met nog een Zeeuwse lekkernij: Bolussen. Eenmaal de handen weer plakvrij maakten we ons op voor de konvooirit naar Yerseke. We hadden geluk en in een lange rij konden we onze Méhari's in een lange rij parkeren naast de oesterputten. Van de gids van het VVV kregen we een uitgebreide rondleiding met uitleg van de diverse kanten van de Zeeuwse Mossel en Oester. Tijdens de lunch kwam een flinke hoosbui die gelukkig weer was vertrokken toen we de konvooirit voortzette naar het Fort Ellewoutsdijk. Bij uitzondering mochten de Méhari's geparkeerd worden binnen het fort. We werden in het fort getrakteerd op een rondleiding of een groepsactiviteit. Als snel bleek dat de Méharisten uitstekend konden communiceren en overleggen, iets wat bij bestuurders van grote bedrijven nogal eens ontbreekt. Weer terug op de camping stonden de tafels alweer vol, dit keer met een Barbeque.

Op zondag gingen de leden uiterst tevreden weer huiswaarts, dit na het gezamenlijke ontbijt. Namens hen wil ik de organisatie nogmaals hartelijk bedanken. We hebben Zeeland gezien, gevoeld en geproefd, iets dat zeker een vervolg gaat krijgen!

Foto's van het weekend via deze link


Geslaagde Zomerrit
We hebben lang uitgekeken naar de zomerrit van dit jaar, het weer was al een tijdje prachtig. Toch was het de ochtend niet helemaal zonnig maar toen de koffie met worstenbroodje genuttigd was kwam de zon door. Een flink aantal van de 17 aanwezige Méhari's deed dan ook het dak van de auto.

De rit voerde ons door het mooie Midden-Brabant en we waanden ons zoals vooraf aangekondigd in het buitenland. Het gevoel werd zelfs versterkt toen een bordje Barcelona te lezen viel! Op een mooi bospad, er was veel onverhard, was er een kleine pauze waar bleek dat de route soms toch verrasingen had.

Iedereen heeft toch te eindplek gevonden bij een Frans wijnhuis in Tilburg. Daar kregen we een korte rondleiding en kon de heerlijkste wijn geproefd worden.

Er zijn weer foto's genomen van de rit, kunt ze bekijken via deze link.


Grootse opkomst Voorjaarsrit
De Voorjaarsrit is gereden door maar liefst 19 Méhari's! En om te zorgen dat alle auto's zonder problemen de rit konden rijden was er zelfs assistentie van ons lid met zijn Wegenwacht 2CV.

De stemming zat er goed in en ook het weer was perfect. Hoewel de lente nog even op zich liet wachten kon er gedeeldtelijk open gereden worden.

Er zijn een heleboel foto's genomen van de rit, kunt ze bekijken via deze link en deze link.


Méhari Club Nederland Najaarsrit
In een korte tijd was de najaarsrit gepland, maar dat was aan niet te merken. Bij het startpunt was het al voor de verzameltijd een gezellige boel, of dat door het lekkere stuk appeltaart kwam weet ik niet. Er waren een hoop bekende en 2 nieuwe leden aanwezig, in totaal 14 Méhari’s. De rit was een mooie rit door de Alblasserwaard met diverse vragen. Langzaam starten de eerste Méharisten aan de rit, zo veel mogelijk open want het weer was ons gunstig gestemd. Halverwege de rit was een stop bij de frans aandoende brocante, daar had ook een Topolino club een rust. Na de rit kregen we een nieuwe route die ons naar het huis van Aartien en Andy, de organisatoren, bracht. Daar kregen we lekkere hapjes voorgeschoteld en was het wachten op de uitslag van de puzzelrit. Geheel volgens traditie had een Van Veller, aangevuld met Henk Wats, de eerste prijs te pakken. Het was een gedeelde eerste plaats met Reinald en Mariska. Na de soep vertrokken druppelsgewijs e leden de achtertuin om zeer tevreden huiswaarts te keren.

Foto's van de rit genomen van de rit via deze link


Een zeer geslaagde Méhari Club Nederland Jubileumweek!!
Méhari Club Nederland heeft haar 20jarig bestaan gevierd in Frankrijk, het land van herkomst van ons geliefde voertuig.

Op camping le Clos Lalande vlakbij het middeleeuwse stadje Montricoux waren maar liefst 14 Méhari's met hun eigenaren gekomen. Ons clublid Henk, met ondersteuning van Anneke en Trudy, heeft ons met een gevarieerd programma laten genieten van de van de omgeving en natuurlijk de Méhari. Ook culinair heeft de streek een hoop te bieden en er is kennis genomen van de streekgerechten en streekwijnen.

Er zijn een heleboel foto's genomen van dit weekend met deze link en deze link of deze link kunt u genieten van wat onze leden in het echt hebben mogen meemaken!


Motorrijtuigenbelasting
Wist je dat de nieuwe oldtimer overgangsregeling per 01-01-2014 voor een nog geen 40 jaar oude Méhari niet echt schokkend zal zijn.
Want: De volle MotorRijtuigenBelasting voor de Méhari zal ca.€ 112,- per jaar gaan kosten. Maar als je Méhari in de koude wintermaanden (dec, jan & feb.) op stal zet kost je dit nog maar €28,-

Dat valt dus wel mee, maar als je wel met je Méhari in deze wintermaanden doorrijd kost dit je zo'n €84.- extra !!

Penningmeester Méhari Club Nederland

(N.B. bedragen zijn slechts regiogebonden indicaties & wijzigingen voorbehouden, red.)


Méhari Club Nederland Najaarsrit
Het weer was bijzonder slecht, er was zelfs code oranje afgegeven door het KNMI. Toch weerhield dat de leden van de Méhari club de najaarsrit te rijden. Code oranje zou misschien zijn opgevat voor oranje Méhari's om niet te gaan rijden want deze kleur was vandaag niet niet aanwezig.

De rit was mooi afwisselend met mooie polderwegen en stukken bos. De boswegen waren gelukkig goed te doen, al waren er hier en daar flinke plassen. Na afloop een lekkere kop koffie en het evenementen jaar is afgesloten voor 2013.

Bekijk hier de foto's van de najaarsrit.


Méhari kenteken bestand in Nederland per 1 oktober 2013
Vorig jaar op 1 oktober ben ik aan de slag gegaan met het open kenteken bestand van de RDW. Uit alle gegevens heb ik een actuele stand kunnen maken van de Méhari populatie in Nederland. Aanvankelijk zou de database 1 jaar zijn opengesteld maar gelukkig is het met een nog onbepaalde tijd verlengd. Heel mooi om te kijken wat er allemaal in een jaar is gewijzigd.

Wat natuurlijk gelijk opvalt is dat het aantal ingeschreven kentekens is gedaald, maar liefst 81 minder ingeschreven Méhari's. Natuurlijk is er de vraag waar deze zijn gebleven? Van 19 weten we het zeker want deze hebben de opmerking "geëxporteerd", ook staat er 1 geregistreerd als gestolen, De resterende 74 zijn niet meer actief, daar zullen we dus nooit achter komen. Mogelijk heeft de RDW een opschoning van "slapende kentekens" gedaan want bij 69 stond niet de "Datum aanvang tenaamstelling" genoteerd. De resterende 5 Méhari's kunnen zijn gesloopt of door een andere reden zijn ontdaan van het kenteken. In 2013 hebben maar liefst 50 Méhari's een nieuwe eigenaar gekregen. Ook zijn er 7 Méhari's geïmporteerd, dat geeft gelijk weer leuke nieuwe gegevens. Officieel hebben we nu de Méhari Plage en een Méhari 4x2 in Nederland. Gelukkig ook weer een typfoutje de Mehafi en er is 1 Méhari altijd dakloos want bij de import is de inrichting "open laadvloer" geregistreerd.

Voor de rest zijn er niet veel opvallende zaken, hoewel er mogen nu wel meer Méhari's de weg op. Op dit moment hebben er 506 een geldige APK, toch 16 meer dan vorig jaar. Ook mooi is dat op 1 na alle eerste eigenaren de weg op mogen, de oudste Méhari van Nederland heeft ook weer een verse APK.

Naar aanleiding van het artikel van vorig jaar is het mysterie van de grote achterbank opgelost. De eigenaar heeft bij de RDW keuring aangegeven dat er 3 kinderen op de achterbank vervoerd kunnen worden. Om niet in de problemen te komen heeft hij de Méhari als 5 persoons op kenteken gezet.

In de verschillende overzichtjes kunt u kijken hoe de Méhari populatie van 2013 is opgebouwd.

Edwin van Veller


Méhari Clubweekend in Laren GLD
Dit jaar was het Méhari Clubweekend, niet zoals gebruikelijk op het 2e weekend van september maar het eerste weekend. In Laren Gelderland was op een kleine camping een grote tent neergezet met banken en tafels. Harm en Berlinda hadden alles goed georganiseerd.

Tijdens dit zonovergoten weekend waren heel wat Mehari-clubleden neergestreken met hun tent of caravan in de mooie Achterhoek. Zaterdag was een mooie rit uitgezet met een mooie uitstapjes naar De Gallerie en de Staringkoepel in Groot Dochteren. Zaterdagavond werd er een lekkere BBQ gehouden en bleven de leden lang napraten.

Op zondag volgde een kolonnerit naar het landgoed Verwolde voor een mooie groepsfoto. Het was een vrolijk gekleurd gezicht, al die Méhari's achter elkaar.

Tot slot werd rond de middag het gezellige weekend beëindigd door symbolisch de Méhari Club vlag over te dragen aan de organisatoren van volgend jaar, dan gaan we naar het mooie Frankrijk.


Méhari in de media
In de Autovisie nr13 van 20 Juni 2013 staat een heel leuk artikel met onze Clubwinkelier, Pieter van den Eendenburg, met zijn Méhari in de hoofdrol.

Door copyright kunnen we het stukje niet plaatsen op de site. Wel kunnen we een link plaatsen naar de vooraankondiging met daarbij een leuk filmpje link.

In het speciale ledenforum kunnen leden wel terecht, log hier in.


Méhari Club Nederland zomerrit 2013
Op 16 juni 2013 was er een zomerrit op Zuid-Beveland.

Het was een mooie rondrit door de” Zak van Zuid-Beveland”. Een rit over Zeeuwse klei met akkerbouw en veel fruitbomen en regelmatig langs water. Genoeg te kijken onderweg. Nieuwe dorpjes leren kennen als Oudelande, Kloetinge, Lewedorp en Nisse.

Weer een mooi stukje Nederland van dichtbij vanuit de Mehari bekeken.

Foto's te bewonderen in het fotoalbum.


Méhari Club Nederland voorjaarsrit
De voorjaarsrit startte in Barneveld. De rit was grotendeels onverhard door het mooie Veluwse bos. In het Speulderbos bij Drie stond een Mehari met lekkere versnaperingen in de achterbak. Om het wat lastiger te maken was er een dierenfotopuzzel bij de tocht gemaakt. Ook moest gezocht worden naar een boot op het droge. De zomerrit is namelijk in juni in Zeeland!

Plaatjes zeggen meer dan woorden dus kijk naar de foto's te bewonderen in het fotoalbum en je ziet dat het een mooie zonnige rit was.


Méhari kenteken bestand in Nederland per 1 oktober 2012
De RDW heeft een test gestart met een 'open' kentekenbestand. Kentekengegevens konden al eerder opgevraagd worden maar nu kan je lijsten opvragen op zoekterm zoals merk, handelsbenaming, brandstof of vervaldatum APK.

Met het zoeken op de handelsbenaming Méhari kom je niet ver, het bestand heeft geen é in het systeem. De reeks mehari levert de gegevens van 306 auto's. Met een korte zoektocht naar bekende kentekens bleek de lijst niet volledig. Bij het opvragen van de gegevens moet de exacte handelsbenaming opgegeven worden. Met de bekende kentekens kwamen we achter meer en meer handelsbenamingen, de lijst groeide naar 700 Mehari's.
Toch bleven er steeds missende kentekens in de lijst, uiteindelijk kwamen we 33! verschillende benamingen tegen. Zo is er officieel geregistreerd een Mahari, een Dynamo 6 Mehari, maar ook de Mehart. Ook met spaties zijn er verschillende mogelijkheden gecreëerd, het invoeren is duidelijk mensenwerk.
Uiteindelijk hebben we 885 kentekens gevonden, misschien zijn er nog meer maar deze hebben dan niet een Méhari achtige benaming op het kenteken staan. 1 Méhari heeft de eer om door DAF te zijn gemaakt, ik heb het vermoeden dat het een YA-66 betreft die in het Nederlandse leger gebruikt is.

Met de 885 kentekens en bijbehorende gegevens hebben we een schitterend bestand om alle mogelijke statistieken los te laten om een beetje inzicht te krijgen over de Méhari stand in Nederland. Ik ben met de lijst van 1 oktober 2012 aan de slag gegaan.

De oudste Méhari is van 20 februari 1969 en de jongste is opmerkelijk van 5 april 1994, deze is erg laat op kenteken gezet want in 1987 is immers de productie van de Méhari gestopt. Niet alle Méhari's zijn eerst in Nederland op kenteken gezet, 194 (22%) is geïmporteerd.

Erg leuk om te zien is dat er 12 Méhari's nog steeds bij hun eerste eigenaar staan, de oudste van juni 1970 staat al 42jaar bij dezelfde eigenaar. Deze rijdt helaas niet rond want er is geen geldige APK geregistreerd. 7 andere eerste eigenaren toeren nog wel vrolijk rond met APK, de langste al 38jaar (januari 1974).
Kijken we naar de rest van het bestand zien we dat slechts 55% (490) geldige APK heeft. De eigenaren van 6 Méhari's moeten oppassen want deze hebben geen verzekering. Er zijn trouwens 624 Méhari's een geldige verzekering, dat is natuurlijk makkelijker te regelen dan een geldige APK.

Op het oog lijken alle Méhari's op elkaar maar er zijn natuurlijk verschillen, 5 hebben een 4 cilinder op het kenteken staan. Er zijn 8 officiële 4x4's, 6 zijn geïmporteerd, eigenlijk 1 minder want de 4x4 van Anton Lamers is geëxporteerd en na een paar jaar weer geïmporteerd.
Moeilijker is de stand van '2 of 4-zitters' te zien. Dit heeft te maken met de registratie van het voertuigsoort, er zijn 573 Méhari's ingeschreven als bedrijfsauto derhalve 2-zitters. Gaan we af op handelsbenaming en registratie komen op 203 4-zitters. We zullen het nooit te weten komen zeker omdat er ook 2 zitplaatsen staat aangegeven bij een Mehari 2+2, de handelsbenaming voor een 4-zitter. Ook zijn er achterbanken gemonteerd die niet bij de RDW geregistreerd zijn. 1 Méhari heeft een grote achterbank want daar staan 5 zitplaatsen op het kenteken.

Jammer genoeg worden zijn alle invoervelden ingevuld, zo kunnen we geen representatief overzicht maken van de kleuren. De registraties bij de RDW zijn op sommige vlakken echter ook niet helemaal juist. Vooral de cilinderinhoud en vermogen zijn ronduit komisch.
De Méhari heeft over het algemeen een inhoud van 602cc, er staan er 13 geregistreerd met lager vermogen: 600cc. Eentje was vast niet goed afgesteld van deze heeft een vermogen van 599cc. Opgeboorde cilinders komen ook voor zo is er een 603cc en zelfs een officiële 608cc!!
Het vermogen is ook niet overal gelijk deze gaat van 14pk, de normale 21pk tot de 'opgevoerde' 34pk (uit een 600cc). Wat ook wil verschillen is de inrichting, de meeste staan als open wagen te boek, soms aangevuld met huif. De andere varianten: stationwagen en cabriolet en 2 als gesloten wagen. Van 1 kan ik me geen voorstelling maken: hoe kan een plastic autootje nu ingericht zijn als asfaltkipper.

In de staafdiagrammen staat de opbouw van bouwjaar, met 99 registraties is 1974 de koploper. Als we de wisseling van oud en nieuw type op 1979 houden rijden er het meest Méhari's met de oude neus rond. In de lijst staat alleen de datum aanvang van de laatste tenaamstelling, helaas niet hoeveel tenaamstellingen er al zijn geweest. Hierdoor zijn we niet in staat om te kijken hoeveel keer een Méhari van eigenaar heeft gewisseld.
Er zijn 70 Méhari's nooit op naam gezet, wie weet staan deze ergens in schuren te wachten om als nieuw te worden verkocht. Dit jaar zijn er al 64 Méhari's van eigenaar gewisseld, 7 hebben de Méhari daarvoor geïmporteerd.

Edwin van Veller


Webwinkel
Beste Méhari Clubleden,

Vanaf heden hebben wij een eigen webwinkel op onze site beschikbaar met veel Méhari onderdelen. Deze webshop is in samenwerking met de Burton Car Company tot stand gekomen. De bestellingen worden dan ook vanuit Zutphen verzonden. Bij elke bestelling sponsor je onze clubkas waarmee wij in de toekomst grotere evenementen organiseren of de contributiekosten kunnen verlagen. Sinds de Veluwe Rit, welke wij als club afgelopen voorjaar hebben gereden, bezochten wij de Burton Car Company en zijn wij als club enthousiast geworden.

De Burton Car Company ontwikkeld veel nieuwe en goede producten voor de Méhari, daarnaast hebben ze lage verzendkosten. Hierdoor vinden wij het een ideale partner voor het verbeteren van de onderdelenvoorziening binnen Nederland voor uw Méhari.

Klik hier om de nieuwe webwinkel te bekijken.



Naar boven